Všeobecné informace

Rozcestník

Vaše příspěvky - období: únor 2006

22. 2. 2006

Reklamace zboží

Reklamace zboží z akce 1+1. Odpovídá paní Iva Picková.
Čtenářka si zakoupila dvoje boty v akci 1+1.

Spotřebitelé se často nechávají nalákat na nabídku 1+1 nebo za cenu dvou dostanete tři. Je dobré se zamyslet, proč nám obchodník dává něco „zadarmo“. Dojdeme-li k názoru, že v tomto obchodě dostáváme za cenu l výrobku 2, jsme přesně tam, kde nás obchodník chce mít. Často se totiž jako dárky nabízejí danajské dary, tedy zboží ne příliš kvalitní a za několik týdnů, případně i dnů přestane fungovat. Jednoduše se objeví vada. A protože jde o dárek, nevztahuje se na něj záruka, což znamená, že prodejce není povinen zboží opravit.

Nelze očekávat, že by prodejce zboží na své náklady opravoval nebo ho někam posílal. Zbavil se prostě nekvalitního zboží a spotřebitel zaplatil za zboží víc, než by dal v jiném obchodě. Totéž platí i u elektroniky. Velmi často se setkáváme s tím, že prodejce k televizoru přidá zdarma DVD přehrávač. Do měsíce obvykle zůstane funkční jen televizor.

Zdroj: Lidové noviny

Jana Kasíková

2. 2. 2006

Starejte se o svoje penize

Informace o finančních produktech a institucích

Na stránkách serveru penize.cz najdete informace o mnoha finančních produktech a institucích a jejich porovnání. K disposici jsou zde i kalkulačky, katalogy, mapy a aktuality.

ing. Zdeňka Plašilová

Starší příspěvky

Senior Internet Klub
[sik.vse.cz]