Právo

Vaše příspěvky - období: únor 2008

1. 2. 2008

Informace o postupech ČEZu při fakturování energie

ČEZ připravil jednoduchý trik, kterým vydělá desítky miliónů měsíčně. Ty pochopitelně nevytáhne z nikoho jiného než z občanů České republiky.

Trik je velice jednoduchý. Každý odběratel elektrické energie před časem dostal od ČEZu brožuru Oranžový průvodce. Běžné informace na kvalitním papíře jste asi zahodili stejně jako většina ostatních občanů.

Zásadní chyba, která z vaší kapsy přihraje ČEZu zbytečně téměř  150 Kč ročně, které nemusíte platit. V oné oranžové brožuře je totiž napsáno, že vás váš dodavatel oranžové energie automaticky přesunul do tarifu COMFORT.

Co je to takový COMFORT made in ČEZ? Tento tarif prý obsahuje "širokou škálu doplňkových služeb". Za místní hovorné si můžete zavolat na zákaznickou linku! Můžete využívat některou z forem elektronické fakturace. V ceně je i písemná korespondence s ČEZem... Tarif Basic vás vyjde ročně o 142,80Kč levněji při stejných cenách elektrické energie.

Jak tyto peníze ušetřit? Zákaznická linka ČEZu je 840 840 840. Měla by stát místní hovorné. Na tomto čísle se můžete s tarifem COMFORT rozloučit. Pokud to neuděláte, podporujete ČEZ. ČEZ, díky COMFORT triku, získává od každého miliónu odběratelů navíc naprosto bezpracně 12 miliónů korun každý měsíc.

Kolik je asi v ČR odběratelů,kteří se automaticky stali členy COMFORTního klubu, aniž o tom vědí? Budu platit míň a až někdy v budoucnu budu volat, nebo jim psát jinak, než mailem (ten je zatím prý zdarma) tak zaplatím 40,-Kč. V době bezplatných zákaznických linek!! Pokud tomu nevěříte, zavolejte si nejdřív na to číslo 840 840 840 zvolte kód nula - ostatní služby a budete se divit!

Jana Kutilová

Starší příspěvky

Senior Internet Klub
[sik.vse.cz]